Nepřihlášen

Nepřihlášen

Styly

Moderní Výchozí zelená Zelená Šedá Okrová Oranžová Modrá Červená Gaming Freestyle

Zpět na » Premier League » Adidas není spokojen s prodejem dresů Manchesteru United, konkurence si vede líp

Adidas není spokojen s prodejem dresů Manchesteru United, konkurence si vede líp

Adidas není spokojen s prodejem dresů Manchesteru United, konkurence si vede líp © dailymail.co.uk - Dres Manchesteru United

6

Líbilo se

03.05. - BULVÁRNÍK Manchester United podepsal obrovskou desetiletou smlouvu s Adidasem, přičemž klub z Premier League údajně v roce 2018 dle dohody vydělal 79 milionů liber. Nyní jsou příjmy výrazně nižší a fanoušci v nelehké době dresy nekupují, což se Adidasu nelíbí a obviňuje United ze špatné propagace.

Pandemie Covidu -19 bude pravděpodobně jedním z důvodů, proč se prodej triček na Old Trafford výrazně snížil a podle deníku Daily Mail to vedlo ke zlosti ze strany sponzora.

Pokles prodeje dresů znamená, že Liverpool, jehož dresy vyrábí konkurenční společnost Nike, předstihl své rivaly, a to díky úspěších v Lize mistrů a Premier League z minulých sezón.

Na druhé straně příjmy United od společnosti Adidas klesly zhruba o 100 000 liber a tržby Liverpoolu mezitím vzrostly o 400 000 liber, což dělá rozdíl 15 milionů korun a v top fotbale je taková suma lehce zanedbatelná.

Mluvilo se i o tom, že Adidas má něco společného s rozhodnutím Eda Woodwarda rezignovat, ale to byla pouze fáma a ukázalo se, že to není pravda.

Společnosti zabývající se sportovním oblečením však také vadilo, že ji klub neřekl o svém zapojení do navrhované evropské Superligy, což v zahraničí bylo jinak. Německý šampion Bayern Mnichov svého sponzora (Adidas) o záměru vstoupit do Superligy informoval.

Adidas má v Bayernu 8,3% podíl a vedoucímu celku německé ligy byla nabídnuta šance být jedním ze zakládajících členů tolik nenáviděné soutěže, ale příležitost odmítli.

United jsou nyní v Evropské lize na nejlepší možné pozici. Poté, co ve čtvrtek zvítězili v semifinále Evropské ligy nad AS Řím 6: 2, jsou blízko k tomu, aby si připsali nějakou větší trofej.

To se však nemusí rovnat náhlému zvýšení prodeje triček. Pandemie Covid-19 by mohla být jednou z příčin selhání prodeje klubového oblečení, ale také fanoušci zvýšili nechuť k majitelům.

Někteří fanoušci dříve stejně nechtěli financovat United a debakl při jednáních o Superlize tuto pachuť jen zhoršil.

Fanoušci budou protestovat i v dalších zápasech, takže investice do klubového oblečení není na pořadu dne.

Kamil Zalabák / fotbalportal.cz,sportbible.com

Nejnovější články