Zpět na » Primera Division » Messi naštvaný. Nelíbila se mu kritika a způsoby Setiénova asistenta

Primera Division - Messi naštvaný. Nelíbila se mu kritika a způsoby Setiénova asistenta

Messi naštvaný. Nelíbila se mu kritika a způsoby Setiénova asistenta © FotbalPortal.cz -

0

Líbilo se

03.03. - VIDEO V uplynulých hodinách se terčem španělských médií nestali po porážce v El Clásico jenom hráči barcelonského klubu. Velkou sledovanost měla na sociálních sítích i jakási neplánovaná One man show asistenta trenéra Setiéna Edera Sarabii, který střetnutí na lavičce stadionu Santiaga Bernabéua značně prožíval, možná víc než je obvyklé. To se nelíbilo některým hráčům, v čele s hvězdným Lionelem Messim.

Barcelona prohrála důležité El Clásico. Real Madrid ji přejel ve druhém poločase a Katalánci nakonec mohou být rádi, že výsledek nebyl vyšší, než 2:0, který svítil na tabuli po závěrečném hvizdu rozhodčího Mateu Lahoze. Její výkon po změně stran byl špatný, což nelibě nesl asistent trenéra Quiqueho Setiéna 39letý Eder Sarabia. Ten v podstatě celý zápas nepřestával lamentovat nad chybami svých svěřenců, kteří buď nedodržovali taktiku, nebo ho jiným způsobem vyváděli z míry. Celou jeho show natáčely kamery televizní stanice Gol, které odhalily, že si rozhodně nebral žádné servítky.

Například stopera Piquého vyplísnil za přihrávku na dlouhou vzdálenost, která se jaksi neslučuje s ideály, které chce Setién a jeho realizační tým vnuknout po svém příchodu k týmu. „To je na hov.., úplně na hov...tyhle dlouhý přihrávky." To samé pak zopakoval, když se o podobný dlouhý pas pokoušel neúspěšně gólman Ter Stegen.

Obránce Nelson Semedo také dostal čočku, když na jeho adresu poznamenal: „Nedělá nic, co má dělat. Najednou začne hrát a střílet, když má podržet balón. Já se z toho pos..." Z Arthura byl hotový, když po zkažené akci nadával „Arthur, znovu Arthur. Já se pos...On snad nedokáže odehrát jeden zku.venej balón." Své si vyslechl i útočník Griezmann po zahozené příležitosti. „To musíš dávat, to mě pos..., lehounce, lehounce." Z popsaného divadla ale po shlédnutí v televizi nebyli příliš nadšeni samotní hráči.

„Kabina Barcelony je hodně rozčarovaná ze způsobů Edera Sarabii. Považují je za nevhodné pro vedení mužstva z lavičky," napsal na Twitteru reportér rozhlasové stanice COPE Juanma Castaňo. Dokonce se proslýchá, že nějaký konflikt se Sarabiou měl i Lionel Messi a svého asistenta musel posléze umravňovat i Quique Setién, který si rozhodně k současným problémům nepřeje mít další navíc.

Jenže spousta fanoušků se Sarabii na Twitteru zastává. „Je to ostuda, že se Messi, který musí vidět, jak někteří hráči nemají úroveň na to být v Barce, cítí uražený, nebo dělá mluvčího těm, kteří jsou uraženi. Je to ostuda vyčítat něco asistentovi trenéra," vyjádřil názor mnoha Perro Tolaca. „Výkony hráčů neodpovídají platům, které jsou nejvyšší na světě, právě naopak. Roky jsou na sestupné tendenci, s výjimkou dvou nebo tří hráčů. Že na ně někdo zařve, jim určitě neuškodí," přidává se Sergio.

Kam dál?

Jan Preisler / FotbalPortal.cz