Zpět na » Primera Division » Radovala se Barcelona z postupu do čtvrtfinále poháru předčasně? Hrozí ji totiž vyloučení ze soutěže

Primera Division - Radovala se Barcelona z postupu do čtvrtfinále poháru předčasně? Hrozí ji totiž vyloučení ze soutěže

Radovala se Barcelona z postupu do čtvrtfinále poháru předčasně? Hrozí ji totiž vyloučení ze soutěže © marca.com - Messi s Dembélém

4

Líbilo se

18.01. - Včera mohli barcelonští hráči slavit. Obrátili nepříznivě se vyvíjející dvojzápas s Levante a po výhře 3:0 si zajistili postup do čtvrtfinále Copa del Rey. Ale to, jestli se nakonec dnes octnou v losovacím osudí, s dalšími sedmi kluby, není vůbec jasné a panují kolem toho velké dohady a nejasnosti.

Předně objasnění. Proč by Barcelona, která si zajistila postup na trávníku, měla chybět při losování čtvrtfinále španělského poháru? Problém je v tom, že azulgranas nasadili v prvním zápase na Ciutat de Valencia stopera B týmu Chumiho, který měl ale kvůli pěti žlutým kartám v rezervním týmu jeden zápas nuceně odpočívat. Kouč Valverde ho ale nasadil a tím se měla Barca provinit proti regulím. Mělo jít o neoprávněný start hráče.

Podle zdrojů blízkých španělskému svazu skutečně o provinění ze strany Barcelony jednalo. „Hráč by si měl nejprve odpykat trest v rezervním týmu, než nastoupí za A mužstvo," cituje například deník Marca regule soutěžního řádu.

Barcelona se ale ohání tím, že Levante přišlo se stížností pozdě, neboť je možno ji předložit jen 48 hodin od zmíněného přestupku a pak je událost promlčená. „Je to tak, Levante skutečně nevyužilo tuto stanovenou lhůtu," míní expert deníku Marca. Ovšem podle názoru jiného experta existuje při závažných případech lhůta tří let. A neoprávněný start hráče do takové kategorie spadat zcela jistě může. Ostatně před 15 lety k obdobné situaci došlo v zápase mezi Realem Sociedad B a Cultural Leonesa.

Radovala se Barcelona z postupu v poháru předčasně?

Co by se stalo, kdyby nakonec Levante se svoji stížností přeci jen uspělo? „Pokud by vedení španělského svazu skutečně uznalo, že šlo o neoprávněný start hráče, byla by Barcelona z Copa del Rey vyloučena, tak jako byl například diskvalifikován v roce 2015 Real Madrid kvůli neoprávněnému startu Čeryševa," potvrzuje deník Marca.

O celé kauze by měla dnes rozhodnout soudkyně soutěžního výboru Carmen Pérez. Rozhodnutí musí být rychlé, protože už v 17.00 se losuje čtvrtfinálové kolo.


Více informací pro všechny fanoušky Barcelony najdete na FB stránkách 4EVERBARCA.

Kam dál?

Jan Preisler / FotbalPortal.cz

Přidat komentář

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.

Komentáře

To je opožděný článek situace je už uzavřená. Připadá mi, že autor nestíhá mohl bych nabídnout svoji pomoct. A některé články psát sám jsem v důchodu času mám dost.

AntiHnusdrid
Wazz - 18.01. Odpovědět

drž se u shitcommentů zakomplexovanej kokote ...nikdo tu není zvědavej na dalšího neobjektivního rektdaktora Smajlík 7

Wazz
Zedman - 18.01. Odpovědět

V důchodu? Předpokládám invalidním a problémy s hlavou.

Zedman

Papa peres úřaduje

vl4dc3v3sm1ru
Zedman - 18.01. Odpovědět

Máš pravdu Pérez pravidelně posílá soupisku Barcelony. Posledně RM vyřadil ve stejné situaci tak záměrně. Hochu ty musíš mít se sebou těžký život.

Zedman
COKO - 18.01. Odpovědět

Nic z toho nebude. Karetní tresty se nepřenášejí mezi soutěžemi.

COKO
WyQinac - 18.01. Odpovědět

co ronaldova cervena v superpoharu, kdy si trest odstal v lize?

WyQinac
COKO - 18.01. Odpovědět

To nevím. Nicméně pokud by tomu tak bylo, tak Real taky končí - Vasquez dostal redku proti Sociedadu a o tři dny později si vesele hrál proti Leganes Smajlík 7

COKO

Real skončí tak či tak, je to jedmo Smajlík 2

LukaModric
Zedman - 18.01. Odpovědět

Coko: už jsem ti to psal vedle, je rozdíl mezi stopku za červenou a tím když nasbíráš 5 žlutých karet. Ronaldo je přesně ten případ kdy se trest přenášení i do jiných soutěží, protože není trest jako trest. Každopádně buď klidný, nepředpokládám že by někdo pojebal Barcu stejně jako RM Smajlík 7

Zedman
Jackopz - 18.01. Odpovědět

Ja nechápem jak primitívne musíš uvažovať keď si myslíš že klub ktorý reprezentuje Madrid a kráľovskú korunu má podkopávané nohy na úkor Katalánskeho klubu v Španielskej lige Smajlík 3 v aktuálnej politickej situácií Španielska je to úplne dementná myšlienka a pritom sa už dlho vie že v Španielsku sa futbal prenáša aj do politiky.

Jackopz
COKO - 18.01. Odpovědět

Zedman: a nebude to náhodou tím, že Superpohár se hraje za výsledky ligy/poháru? Tam by pak logicky se karetní trest měl přenášet.

COKO
Zedman - 18.01. Odpovědět

Jackpoz: opět jsi dokázal, že o dané věci víš uplné hovno, ale chytrý jsi až za roh. V nedávné minulosti i teď sedí ve vedení španělského svazu lidé, kteří mají blíže k Barceloně než Madridu. RM dostal stop v CdR za 5 žlutých karet Cheryseva, které měl z předchozí sezóny a jiného týmu, a to i přes platnost článku 2 bodu 1 § 112 který hovoří, doslova cituji, že "v soutěži Copa del Rey po zakončení třetího dvojutkání jsou automaticky anulované karty všech účastníků.

Zedman

Nechci se tu nikoho zastávat, ale COKO - superpohár se hraje za uplynulou sezonu, ne za tu, co bude/běží.

NoIscoNoDisco
Zedman - 18.01. Odpovědět

Ronaldo strčení do rozhodčího 4 zápasy stop, v roce 2009 strkal Messi v el Clásicu taky do rozhodčího a nic se nestalo. Je ale pravda, že jsem někde četl, že to bylo protože se za strkání do spoluhráče tresty neudělují.

Zedman
F4BRE - 18.01. Odpovědět

Zedmane ty jsi jouda

F4BRE
COKO - 18.01. Odpovědět

Isco: no však tak jsem to myslel. Aby ses dostal do superpoháru, tak musíš udělat výsledek v lize/poháru. A jelikož se superpohár odvíjí od těch dvou soutěží, tak by pak přenesený karetní trest dával smysl.

COKO

COKO, ja tiež viem, čo si myslel, ale Supercopa sa hraje za minulú sezónu. Aby sa trest prenášal do ďalších súťaží, ktoré so superpohárom už nemajú nič spoločné, nedáva zmysel, pretože tie už s ním nemajú žiaden súvis.

LukaModric

Jako ale karta z ligy do supercopy, ne karta ze supercopy do ligy. Nebo?

NoIscoNoDisco

Právě, že jsem to myslel tak jako Luka.

NoIscoNoDisco
COKO - 18.01. Odpovědět

Jo takhle, to jsme se nepochopili. Ja myslel, že Ronaldo dostal trest v supercopě za zápas předtím (už si to nepamatuju).

COKO

Jajx...

NoIscoNoDisco
Reklama
Související odkazy
Reklama
Nejnovější články