Zpět na » Primera Division » Jak přesvědčit Modriće? Inter myslí nejen na jeho angažmá v Miláně, ale i pozdější zlatý padák

Primera Division - Jak přesvědčit Modriće? Inter myslí nejen na jeho angažmá v Miláně, ale i pozdější zlatý padák

Jak přesvědčit Modriće? Inter myslí nejen na jeho angažmá v Miláně, ale i pozdější zlatý padák © as.com - Luka Modrić

0

Líbilo se

06.08. - Jak dostat Luku Modriće do Milána? V Interu na to stále myslí a přemýšlí nad tím. Idea chorvatského špílmachra v kádru nerazzurri jim nedá spát a je natolik lákavá, že kluboví mocipáni přemýšlí, jak nejlepšího hráče nedávno skončeného MS v Rusku přetáhnout z Realu Madrid.

Luka Modrić je na rozdíl od Cristiana Ronalda neprodejný. Takhle rezolutně se vyjádřil první muž Bílého baletu Florentino Pérez k otázce možného transferu chorvatského záložníka do Interu Milán. Jediná možnost je složení 750 milionů eur na dřevo. A to je taková nálož, že ji ani nejbohatší klub světa není schopen zaplatit.

Proto bylo přinejmenším úsměvné, když italský deník Il Giornale uvedl, že Inter má v plánu oslnit Real Madrid nabídkou na 15 milionů eur za roční hostování hráče a k tomu opci ve výši 25 milionů eur, jíž by uplatnil po ročním působení Chorvata na stadionu Giusseppe Meazzy.

Tolik nabídka pro Real. Ovšem je třeba nalákat i samotného hráče. Tomu Inter zatím nemůže zaručit top sportovní úspěchy. Třem nepřetržitým triumfům Blancos v Lize mistrů se asi těžko v tuto chvíli může rovnat. A tak na to musí jít přes peníze. Modrićovi nabízí čtyřletou smlouvu na deset milionů za každou sezónu. To není marné.

Ovšem tím to nekončí. Po skončení tohoto paktu, kdy mu bude téměř 37 let, by mohl podle Corriere dello Sport přestoupit do čínského klubu Jiangsu Suning, který patří Suning Holding Group, jenž ovládá 70% akcií milánského klubu. A jak známo v čínské Superlize jsou špičkoví hráči velice slušně zaplaceni, takže by pro Modriće šlo o jakýsi zlatý padák.

Kam dál?

Jan Preisler / FotbalPortal.cz, as.com

Přidat komentář

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.

Komentáře
Nebyly nalezeny žádné komentáře.
Reklama
Související odkazy
Reklama
Nejnovější články