Zpět na » Premier League » Drinkwater se Ramseymu omluvil za svůj nevybíravý zákrok

Premier League - Drinkwater se Ramseymu omluvil za svůj nevybíravý zákrok

Článek
Drinkwater se Ramseymu omluvil za svůj nevybíravý zákrok © skysports.com, fotbalportal.cz - Zákrok Drinkwatera na Ramseyho

2

Líbilo se

15.02. - VIDEO Leicester včera dlouho Arsenalu vzdoroval a nechybělo mnoho, aby si z Emirates Stadium odvezl alespoň bod za remízu 1:1. Ovšem z poslední možné akce rozhodl střídající Danny Welbeck. Hosté dohrávali v deseti, ale mohli inkasovat i druhou červenou kartu. Danny Drinkwater v 72. minutě trefil Aarona Ramseyho na stojnou nohu a mohl mu způsobit vážné zranění. Za svůj faul se Ramseymu pak omluvil.

Arsenal v nedělním duelu proti Leicesteru potřeboval zvítězit, aby se jeho ztráta na vedoucí celek Premier League smrskla na rozdíl 2 bodů. Ovšem utkání pro domácí nezačalo dobře. V poslední minutě prvního poločasu proměnil pokutový kop Jamie Vardy.

V 54. minutě byl však po druhé žluté kartě vyloučen hostující pravý obránce Simpson. Srovnání zařídil 20 minut před koncem střídající Theo Walcott. Obrat pak dokonal v poslední možnou chvíli další střídající hráč - Danny Welbeck. Anglický útočník nastoupil v této sezóně poprvé.

Nicméně, i přes to, že Leicester dohrával v deseti hráčích, mohl být za tento počet ještě rád. Protože v 72. minutě Danny Drinkwater hodně ostře „zajel“ do Aarona Ramseyho a je až s podivem, že velšský záložník z tohoto střetu vyvázl bez zranění.

Drinkwater pak na svém twitterovém účtu uvedl, že se Ramseymu za svůj zákrok omluvil.

„Ano, Aaron Ramsey ode mě obdržel úder, ale hned po zápase jsem se mu za to omluvil.“

Podle zdrojů SkySports Leicester neočekává žádný dodatečný trest pro Drinkwatera. Martin Atkinson měl uvést, že celou situaci viděl a nepovažoval za nutné na ni jakkoliv reagovat.

Kam dál?

Více informací o Arsenal FC naleznete zde.

Michal Čermák / skysports.com, fotbalportal.cz, youtube.com

Přidat komentář

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.

Komentáře

to divadlo ramseyho bolo ale tiez skvele..jak sa tocil a ked zbadal ze neodpiskal tak hned jak vyskocil.. Smajlík 2 ale jasny faul..rozhodca bol cely zapas mimo

cica310584
Cornero - 15.02. Odpovědět

dobre ze se mu omluvil a vylouceni by podle meho nebylo spravne. Byl to klasicky souboj Drinkwater tam byl driv sel do balonu placirkou a netrefil balon moc dobre. Ramsey do toho sel podle meho dokonce vic podrazkou nez on a klidne to mohlo dopadnout obracene ze by Ramsey dal slapaka Drinkwaterovi

Cornero

Mr. Atkinson celou situaci viděl a nepovažoval za nutné na takový zákrok reagovat??? to jako vážně? Smajlík 12

hanyshunter
Reklama
Související odkazy
Reklama
Nejnovější články